Onze dienstverlening voor ZZP’ers in Amersfoort

Fiscale zaken die we voor ZZP’ers en freelancers verzorgen zijn:

Meer dan 35 jaar ervaring!

U profiteert van ruim 35 jaar ervaring, waardoor u verzekerd bent van gedegen administratieve en fiscale kennis binnen ons kantoor en een juiste verzorging van uw administratie, boekhouding en belastingaangiften. Neem vandaag nog contact met ons op om een afspraak te maken: 033 – 887 1000 of mail: welkom@belastingabonnementen.info

Administratiekantoor voor ZZP’ers in Amersfoort

Bent u een ZZP’er die woont in Amersfoort en zoekt u een ervaren boekhouder en administratiekantoor dat zich richt op ZZP’ers? Aantrekkelijke tarieven, flexibele dienstverlening en vooral een administratiekantoor en boekhouder die denkt vanuit de ZZP’er en niet vanuit het traditionele bedrijf. Bijvoorbeeld als het gaat om de kleine ondernemersregeling (de KOR-regeling) m.b.t. de omzetbelasting.

Als ZZP’er in Amersfoort, zeker als beginnend ZZP’er, moet u veel regelen. En … ZZP’ers staan er vaak alleen voor. Ze hebben wel de administratieve en boekhoudkundige lasten en verplichtingen van een bedrijf, terwijl ze niet de eigen financiële afdeling hebben, zoals veel bedrijven.Verder richten veel administratie- en accountantskantoren zich op bedrijven en ondernemingen, en niet op ZZP’ers, waardoor ze vaak erg duur zijn voor ZZP’ers.

Administratie voor ZZP’ers in Amersfoort

Wij als Keistad Administratie zijn een administratiekantoor voor ZZP’ers in Amersfoort en hebben diensten specifiek voor de ZZP’er in Amersfoort. Daarin gaan wij heel ver. Zowel voor de standaard zaken, als administratie, boekhouding en belastingaangiftes als een doordacht financieel advies kunt u bij ons terecht: Verder verzorgen wij:

  • invullen en/of aangifte inkomstenbelasting
  • alles omtrent btw en de aangifte omzetbelasting
  • toepassen van de Kleine Ondernemersregeling
  • profijt van aftrekposten en andere fiscaal voordelige constructies
  • financiële planning en begeleiding

Wilt u meer weten over deze diensten of over onze diensten in het algemeen? Wij, als administratiekantoor voor ZZP’ers in Amersfoort,helpen u graag verder.

Waarom een administratiekantoor voor ZZP’ers in Amersfoort?

Wij merken dat er onder ZZP’ers in Amersfoort grote behoefte bestaat aan een deskundige boekhoudkundige, fiscale dienstverlening voor een betaalbare prijs. Juist omdat u als ZZP’er alleen werkt, bent u op uw eigen fiscale en boekhoudkundige kennis aangewezen. Voor het overgrote deel van de ZZP’ers is dat best een uitdaging. Omdat wij een administratiekantoor voor ZZP’ers zijn, zijn wij in onze dienstverlening goedkoper dan accountants. Daarnaast is ons administratiekantoor gespecialiseerd in ZZP’ers in Amersfoort, zie ook ons pakket ZZP.

Administratie op maat voor ZZP’ers in Amersfoort

Als administratiekantoor voor ZZP’ers in Amersfoort bieden wij deskundige en betaalbare diensten aan die speciaal ontwikkeld zijn voor ZZP’ers in Amersfoort. Ook begrijpen wij dat veel ZZP’ers het liefst zo veel mogelijk zelf willen doen en vaak datgene waar zij echt niet uitkomen uitbesteden. U wilt immers zoveel mogelijk zelfstandig doen en de kosten van uw administratie drukken. Maatwerk is in onze dienstverlening dan ook erg belangrijk. Zo ondersteunen wij de ZZP’er in Amersfoort precies waar dat nodig is. Meer informatie? Bel ons of stuur ons een e-mail.